محل تبلیغات شما
  1. چه بخش هایی از بازار را انتخاب و بر روی آن تمرکز داشته باشیم؟
  2. چطور می توانیم محصولات یا خدمات را متمایز ارائه کنیم؟
  3. چطور ما باید پاسخ مشتریانی را بدهیم که بر اساس قیمت خرید می کنند؟
  4. چطور ما باید با رقبایی که با هزینه و قیمت پایین تولید می کنند، رقابت کنیم؟
  5. تا کجا باید ما در سفارشی سازی محصولات برای مشتریان به پیش بریم؟
  6. چطور می توانیم کسب و کارمون را توسعه بدیم؟
  7. چطور می توانیم برند های قوی بسازیم؟
  8. چطور می توانیم هزینه های خرید مشتری را کاهش بدیم؟
  9. چطور می توانیم مشتریان خود را برای بلند مدت وفادار سازیم؟
  10. چطور باید بتوانیم بگوییم که کدام مشتریان برای کسب و کار ما مهم هستند؟
  11. چطور می توانیم پرداخت ها را به تبلیغات، پیشبرد فروش و روابط عمومی ارزیابی کنیم؟
  12. چطور می توانیم بهره وری پرسنل فروش را بهبود بخشیم؟
  13. چطور می توانیم کانالهای چندگانه ایجاد کرده و تضاد بین کانالها را مدیریت کنیم؟

سوالاتی که اغلب توسط مدیران بازاریابی پرسیده می شود:

مشاوره بازاریابی سهند

اهمیت وظایف مشاور بازاریابی و فروش در کسب‌و‌کارها

توانیم ,مشتریان ,های ,کنیم؟چطور ,قیمت ,هزینه ,می توانیم ,کسب و ,ما باید ,بدیم؟چطور می ,کار ما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رودآور