- چه بخش هایی از بازار را انتخاب و بر روی آن تمرکز داشته باشیم؟
- چطور می توانیم محصولات یا خدمات را متمایز ارائه کنیم؟
- چطور ما باید پاسخ مشتریانی را بدهیم که بر اساس قیمت خرید می کنند؟
- چطور ما باید با رقبایی که با هزینه و قیمت پایین تولید می کنند، رقابت کنیم؟
- تا کجا باید ما در سفارشی سازی محصولات برای مشتریان به پیش بریم؟
- چطور می توانیم کسب و کارمون را توسعه بدیم؟
- چطور می توانیم برند های قوی بسازیم؟
- چطور می توانیم هزینه های خرید مشتری را کاهش بدیم؟
- چطور می توانیم مشتریان خود را برای بلند مدت وفادار سازیم؟
- چطور باید بتوانیم بگوییم که کدام مشتریان برای کسب و کار ما مهم هستند؟
- چطور می توانیم پرداخت ها را به تبلیغات، پیشبرد فروش و روابط عمومی ارزیابی کنیم؟
- چطور می توانیم بهره وری پرسنل فروش را بهبود بخشیم؟
- چطور می توانیم کانالهای چندگانه ایجاد کرده و تضاد بین کانالها را مدیریت کنیم؟
سوالاتی که اغلب توسط مدیران بازاریابی پرسیده می شود:
مشاوره بازاریابی سهند
اهمیت وظایف مشاور بازاریابی و فروش در کسبوکارها
توانیم ,مشتریان ,های ,کنیم؟چطور ,قیمت ,هزینه ,می توانیم ,کسب و ,ما باید ,بدیم؟چطور می ,کار ما
درباره این سایت